chandlervid85/freepik.com
Artykuł sponsorowany
Ciekawy gadżet to gwarancja utrwalenia pozytywnego przekazu marki! Sprawdźmy, jakie przedmioty możemy spersonalizować, by pozostały w pamięci kontrahentów i klientów na dłużej!
Oczywiście na spotkaniach biznesowych wciąż funkcjonują wizytówki, a w mailach – stopki. Jednak podczas wydarzeń, eventów czy przy pierwszym spotkaniu z marką, zainteresowanie klienta usługami wymaga przykucia jego uwagi, a ulotka może nie być wystarczająca do tego celu. Tu na scenę wkraczają gadżety reklamowe, które utrwalą pozytywny przekaz marki – a także zostaną z odbiorcą dłużej niż plik folderów i ulotek z wydarzenia.
Gadżet może nawiązywać do twojej branży, wydarzenia, na którym jest wydawany, bądź stylistyki, którą zdecydowałeś się przyjąć dla promocji swojej marki. Przykładem może być wykorzystanie ciasteczek z wróżbą w opakowaniach z Twoim logo, np. takich: https://ciasteczka.com/pl/p/CIASTECZKA-z-wrozba-w-ozdobnym-opakowaniu/164. Dla restauracji specjalizujących się w kuchni azjatyckiej jest to doskonały pomysł na utrwalenie swojego wizerunku wśród kontrahentów. Inne firmy mogą je wykorzystywać jako prezenty dla partnerów biznesowych w okolicach Nowego Roku, andrzejek czy Chińskiego Nowego Roku tak, aby wyróżnić się na tle innych marek działających w branży.
Indywidualnie pakowane ciasteczka z wróżbą mogą z kolei posłużyć jako dodatki do ulotek, folderów i innych gadżetów rozdawanych podczas wydarzeń, eventów branżowych i spotkań z indywidualnymi klientami.
Ciasteczka z wróżbą to nie jedyny sposób na przemycenie swojego logo do świadomości odbiorcy. Indywidualnie pakowane słodycze, jak np. krówki, czekoladki i lizaki reklamowe to również doskonały pomysł na wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką. Jeśli Twoja firma pracuje w branży spożywczej lub z klientami posiadającymi dzieci, to tym bardziej. Odrobina słodyczy skutecznie utrwali pozytywny odbiór!
Idealne szczególnie jako prezenty dla długoterminowych partnerów biznesowych są większe gadżety wielorazowego użytku, które będą równocześnie praktyczne dla osób spędzających długie godziny w delegacji czy na pracy poza domem. Kubki termiczne, pojemniki turystyczne na jedzenie, bidony czy termosy są równocześnie doskonałym nośnikiem marki i oznaką naszej świadomości ekologicznej. W tym wypadku można uznać, że łączymy działania marketingowe z tymi CSR!
Jeśli odbiorcami naszych gadżetów są osoby na wysokich stanowiskach bądź o napiętych grafikach, dlaczego nie wykazać się zrozumieniem ich potrzeb? Kalendarze z logo marki mogą służyć zarówno jako prezent dla kontrahentów, jak i dla naszych pracowników wyższego szczebla i na stanowiskach zarządzających. Poprzez ich regularne używanie na spotkaniach, będą oni utrwalać profesjonalny wizerunek firmy, a na spotkaniach prywatnych pozwolą nowym osobom spotkać się z logo naszej marki. Gadżet w ciemnym, uniwersalnym kolorze będzie mógł zostać wyjęty i na oficjalnym spotkaniu biznesowym i podczas omawiania rodzinnych planów!