Artykuł sponsorowany
Logo jest często pierwszym elementem identyfikacji wizualnej marki, który zauważają jej odbiorcy. Dlatego też tak ważne jest, aby było ono dobrze zaprojektowane, a także nadrukowane w odpowiednich miejscach. Na czym konkretnie warto nadrukować logo swojej firmy? Przedstawiamy kilka naszych propozycji.
Zanim zaproponujemy kilka “strategicznych” miejsc i przedmiotów, na których warto nadrukować swoje logo, warto zastanowić się, jak to logo zaprojektować…a często nie jest to łatwym zadaniem. Czym więc jest “dobre logo”?
Logo powinno być przede wszystkim proste. Minimalizm jest teraz w modzie, a często mniej naprawdę znaczy więcej. Należy jednak pamiętać, że mimo prostego designu logo powinno być intrygujące i mądre – powinno dać odbiorcy do myślenia, co sprawi, że zapamięta on Twoją markę na dłużej. Warto także zwrócić szczególną uwagę na litery – ich kształt, wielkość, rozmieszczenie, ponieważ jako odbiorcy, nieświadomie przypisujemy im cechy charakteru. Ogromne znaczenie ma również kolor, o czym mówi między innymi psychologia kolorów.
Masz już zaprojektowane logo – jest proste, eleganckie, a przede wszystkim interesujące. Gdzie je jednak umieścić, aby zobaczyli je odbiorcy marki oraz potencjalni konsumenci Twoich produktów lub usług?
Logo powinno pojawić się przede wszystkim na kluczowych produktach Twojej firmy. Warto także zadbać, aby pojawiało się we wszystkich miejscach i na wszystkich wydarzeniach, których jesteś sponsorem. Świetnym pomysłem są na przykład dyplomy lub podziękowania z logo Twojej firmy. Gdzie jeszcze może się ono pojawić?
Genialnym sposobem na promocję firmy są ubrania z logo. Mogą być one między innymi strojem dla pracowników, prezentem dla klientów lub gadżetem rozdawanym podczas targów branżowych. Dzięki umieszczeniu logo na ubraniu Ty i każdy, kto je ubierze, stanie się chodzącą reklamą, co pozwoli zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. Warto jednak zadbać o wysoką jakość druku. W końcu nikt nie chce zrobić sobie antyreklamy z powodu spranego logo na koszulce, prawda?
Jeśli jako przedsiębiorca często bierzesz udział w różnego rodzaju konferencjach lub targach, to koniecznie zadbaj o akcesoria takie jak standy, flagi lub namioty z logo Twojej firmy. Znajdziesz je na przykład na stronie https://graffiti-print.pl/namioty/.
Szukasz ciekawego i miłego prezentu, który jednocześnie będzie spełniał funkcje promocyjne? Zdecyduj się na czekoladki z logo firmy. Będzie to wyjątkowo pomyślany i udany prezent na przykład dla kontrahentów lub pracowników z okazji różnych świąt. Czekoladki reklamowe opatrzone logo firmy rozdawane podczas różnorodnych akcji promocyjnych czy też prezentacji nowego produktu to także naprawdę skuteczna strategia marketingowa.
Jeśli szukasz miejsca, w którym zrealizujesz nadruk logo na różne gadżety reklamowe i nie tylko, z pewnością zainteresuje Cię drukarnia cyfrowa.
Zdjęcie główne: pexels.com/Stephen Niemeier