Jak zacząć sprzedawać na stronie DecoBazaar?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Wracają złote czasy rękodzieła i dobrych jakościowo, oryginalnych produktów, które pomału zastępują lub w części wypierają tandetne, nudne produkty typu basic. Rośnie liczba osób zajmujących się tworzeniem własnych ubrań, biżuterii czy produktów kosmetycznych. Na ich potrzeby powstało sporo marketplace’ów, gdzie młodzi rzemieślnicy mogą dzielić się efektami swojej pracy. Jak zacząć?

Sprzedaż na DecoBazaar w kilku prostych krokach

Jednym z najpopularniejszych marketplace’ów na polskim rynku jest DecoBazaar, który powstał już w 2005 roku, stworzony został przez pasjonatów rękodzieła i pięknych, wyjątkowych rzeczy. Portal zrzesza początkujących projektantów, artystów oraz niszowe polskie marki, tworząc przestrzeń, w której mogą się wybić i przede wszystkim zaprezentować swoje prace i wyroby szerokiemu gronu odbiorców. DecoBazaar to jednak nie tylko rzemieślnictwo i oryginalne projekty. Portal udostępnia także miejsce do dzielenia się fantami z second-handów i wymiany produktów typu vintage.

Z uwagi na charakterystykę portalu, który funkcjonuje w dużej mierze jako pewnego rodzaju pomost między chałupniczym tworzeniem oryginalnych produktów a rozpoznawalnością, właściciele DecoBazaaru bardzo dużą wagę przywiązują do odpowiedniej selekcji wystawców i sprzedawców. Nie każdy koralikowy naszyjniki i nie każda bawełniana makatka znajdą tam swoje miejsce, a wytwory lub znaleziska podlegają bardzo przemyślanej selekcji.

Dlaczego warto zacząć współpracę z DecoBazaarem?

1. Długoletnie doświadczenie i duża baza klientów

Jak wspominałam wcześniej, DecoBazaar funkcjonuje na polskim rynku już od ponad 10 lat. Jak na sprzedaż internetową to bardzo wiele i decydując się na korzystanie z niego, mamy pewność, że portal ma silnie ugruntowaną pozycję na rynku branży e-commerce. Tak długie doświadczenie nie byłoby możliwe, gdyby portal nie odniósł sukcesu i nie cieszył się powodzeniem wśród klientów. Dołączając do grona wystawców i do szeroko pojętej „rodziny DecoBazaaru”, przejmujemy dostęp do bardzo dużej bazy klientów z całego kraju.

2. Profesjonalna przestrzeń do sprzedaży

Jako spora firma DecoBazaar stale się rozwija i dba o to, aby portal był ciągle udoskonalany i atrakcyjny dla klientów. Decydując się na sprzedaż na platformie, mamy pewność, że nasze produkty będą prezentowane w profesjonalny i estetyczny sposób.

3. Obsługa różnorodnych płatności

DecoBazaar umożliwia klientom dokonywanie prostych płatności mobilnych za pośrednictwem PayPala lub PayU, a dodatkowo nie obciąża sprzedawców żadnymi dodatkowymi opłatami, co jest szczególnie ważne dla młodych rzemieślników, którzy liczą każdy grosz. 

Jak zacząć sprzedawać?

Jeśli powyższe argumenty przemówiły nam do serca i pojawiła się w nas myśl o dołączeniu do grona sprzedawców, należy wykonać kilka prostych kroków, aby zgłosić się do wstępnej weryfikacji przez właścicieli portalu. Na stronie głównej witryny, w zakładce współpraca, wszyscy chętni mogą odnaleźć formularz zgłoszeniowy, należy w nim wpisać nazwę, pod którą chcemy sprzedawać, opis działalności i siebie, adresy innych portali i co najważniejsze – zdjęcia. Jak podkreślają właściciele DecoBazaaru, to właśnie zdjęcia odgrywają niejednokrotnie największą rolę podczas podejmowania decyzji, dlatego koniecznie musimy zadbać o to, aby były one jak najlepszej jakości.

Zdj. główne: kylefromthenorth/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*